Wednesday, May 18, 2011

Beijing;























jag är hemma!
det har verkligen varit sju galet spännande och roliga veckor
i landet som känns helt tvärtemot sverige.
jag har sett så mycket och fått lära mig så sjukt mycket
(både på gott och ont får man väl säga, haha. )
att det inte finns ord för det. så jag slänger väl upp lite bilder från varje
ställe jag varit på, för att sedan avsluta med de analoga
bilderna och några teckningar!

här har ni lite från Beijing.

translation:
i'm home!
i've experienced so much, seen so many places and learned so
much in the country that feels like the complete opposite of sweden.
i'm going to post photos from each city and then i'll show you
the analog ones and some drawings!
here's a few from Beijing.

12 comments:

  1. Beautiful photos! I really like the second one. Seems like you had an amazing trip!

    ReplyDelete
  2. Åh så fina fina bilder och jag är minsann en aning avundsjuk :)

    ReplyDelete
  3. Så himla fina bilder! Jag är väldigt avundsjuk på din resa, inte nådigt!

    ReplyDelete
  4. amazing photos! cannot wait for more.
    I can only imagine how great your travel was. Beautiful

    ReplyDelete
  5. The first one looks like a painting! Very beautiful

    ReplyDelete
  6. jättefina bilder! jag har saknat dina teckningar massa och suttit och kollat gamla grejor på deviantart och bilddagboken och allt :p

    ReplyDelete
  7. åååhhh jag vill höra aaallt!!! :***

    ReplyDelete
  8. Det ser ungefär lika mystiskt ut som man föreställer sig. Hoppas att du har haft det bra. Yann Tiersen kommer till Stockholm snart förresten, då tänkte jag på dig och din blogg :)

    ReplyDelete
  9. jag har saknat dina blogginlägg.
    men åh, det ser ju magiskt ut. mer!

    ReplyDelete
  10. åhh jag ser fram emot att se alla fina bilder du tatt, höra alla historier etc!! gött att ha dej hemma helskinnad <3
    (första bilden ser helt magisk ut, vill typ hoppa in där..)

    ReplyDelete
  11. Wow! Vilket fantastiskt ställe att vara på! Älskar speciellt bild nummer ett, den röda bron sticker verkligen ut! Super!

    Och som så många redan skrivit, saknat dina inlägg!

    ReplyDelete