Thursday, March 17, 2011

man vet att det börjar bli vår när hatten åker på


det börjar bli hatt-väder nu. jag gillart!
annars känner jag att jag håller på att bli sjuk (lille jeppe också)
och jag gör allt för att inte det ska hända,
jag har ju trots allt redovisningar och snart är det bara
en vecka tills jag åker till kina! då kan man ju inte
gå o dras med nån influensa.
så idag har jag bestämt att jag ska göra en spenatsoppa med
massa vitlök och olivolja och ett ton apelsiner till
efterätt. vi får se om det hjälper.

t: it's almost hat-weather out there now! love it.
i'm starting to feel a bit under the weather, though.
i haven't got the time to be sick now!
so i'm planning to make a big bowl of soup with
spinage, garlic and olive oil. and a ton of oranges for
dessert! hope it helps.

2 comments:

  1. jag hade hatten på idag, mian finaste svarta bowler hat, men helt plötsligt började det snöa. inte okej. jag har lagt vintermössorna åt sidan nu, det får banne mig vara nog!

    ReplyDelete
  2. vilken fantastisk outfit-bild! det är så fint när man får se lite kontext i sammanhanget också.

    ReplyDelete