Tuesday, March 15, 2011

china china china


jag gjorde ju emmaboda-listan i somras och jag tänkte
att det kunde vara kul att göra en till kina också.
fick inte riktigt plats med exakt allt och jag har säkert glömt något,
men jag har ett tag kvar att lista ut vad som behövs. iih.
(kartan visar vilka städer/platser vi ska till!)

t: i made a list of things i'll bring to china (like the list i
did for the emmaboda festival last summer)
and i'm pretty sure i've forgotten about some stuff,
but there's some time left for me to figure out what to bring!
(you can see the cities we're visiting on the map!)

5 comments:

  1. Jättefint, Hille! Älskar dina listor <3

    ReplyDelete
  2. Herremin vad fint och vad avundsjuk jag blir. Kina! Wow. Blir troligen en resa att minnas för livet.

    ReplyDelete
  3. loving the list, so cute! have so much fun, china is an amazing country!!

    ReplyDelete
  4. Åh, vad kul vad kul!
    Synd att vi inte hann ses innan :(

    ReplyDelete
  5. tänk att man till och med kan göra galet snygga packlistor. låter grymt kul med kina :D

    ReplyDelete