Friday, March 11, 2011

the big THINGS-I-LOVE-post.


allt som har med harry potter att göra. t: everything harry potter!


a series of unfortunate events. fortfarande brilliant. t: asoue, still brilliant.


min knäppa kanin med gosigaste nacken (som förövrigt är mitt happy-place).
t: my bunny with the softest fur ever.




övergivna hus. här av cari ann wayman.
t: abandoned houses, these from
cari ann wayman.


ljudet och doften av höst.
t: the sound and smell of fall.


rävar. helt enkelt.
t: foxes. simply.


interna skämt med bästa killen.
t: inside jokes with my favorite guy.


trädhus/kojor. tänk att få bo i ett på sommaren.
t: treehouses. to live in during the summers.


serien carnivale. som de tyvärr la ner, som med alla mina favoritserier
(som t.ex pushing daisies)
t: carnivale. wich got cancelled, like all my favorite tv-shows (e.g pushing daisies...)


tjatigt men sant; otroligt fin bok.
t: i guess it's getting old, but i still love this book.

Photobucket
stephen fry. simply the best.

fortsättning följer!
(och glöm inte att klicka på bilderna för att komma till källan)

t: to be continued!
(and don't forget to click the images to get to the source)


10 comments:

  1. har aldrig sett carnivale, men måste helt klart kolla in. & stephen fry... den mannen. åh,

    ReplyDelete
  2. Lovely post. I'm a Harry Potter fan too!

    ReplyDelete
  3. spännande och roligt att läsa

    ReplyDelete
  4. min hunds gosiga nacke var mitt happy place. han dog i julas. nu har jag inget happy place.

    ReplyDelete
  5. varfööör är inte jag med nånstans på denna lista?!

    ReplyDelete
  6. Finaste kaninbilden! Precis sådär ställer sig min Herr Muffin varje morgon när jag kommer med matskålen. Hans nacke/öron är även mitt happy-place.

    ReplyDelete
  7. ååh, every flavour beans. jag funderar på att sälja min själ för att kunna åka till orlando och harry potter-parken...

    ReplyDelete