Tuesday, February 8, 2011

so so very lame



(ett inte-så-överdrivet-spännande analogt foto från senaste rullen)

idag, på vägen till stan, blev jag infångad och intervjuad av två söta tjejer från jnytt,
för en sån dära outfit-grej.
lika lame som vanligt var jag också. suckar högt bara jag tänker på det. facepalm.
nåja, det var ändå inte i klass med intervjuerna för ungdomens vårsalong -09.
(och härmed har jag bestämt att jag ska öppna munnen så lite det bara går
om det blir intervjuer under vårsalongen detta året.)

4 comments:

  1. Haha! Det var nog mina kollegor! Praktiserar där nu. Klart de stoppade dig! Du är ju vrålsnygg!

    ReplyDelete
  2. sv: ja!! åh jag älskar den. fantastisk bok, fantastiska formuleringar, fantastiska ord.

    ReplyDelete
  3. Nej, du var inte alls lame. Utan hur snygg som helst. Jag fick se ett utkast till tidningen, och det ser riktigt bra ut! Hoppas du ska gilla det :)
    Tack för att du ville var med!

    ReplyDelete