Sunday, January 30, 2011

vintern kändes inte riktigt lika jobbig idag.







finaste vinterdagen hittills! var hos mor & far på söndagsmiddag och
hade tagit med mig en finfin kamera som jag lånat från skolan.
blev åter igen påmind om hur mycket jag behöver ett
nytt objektiv, eller helst en helt ny kamera.
oh well. dröjer nog år och dar innan jag har råd med något sådant.
det är ju tur att photoshop finns, iaf.

(btw så har jag bestämt att mammas o pappas uppstoppade fågel
heter ove. nu vet ni.)

7 comments:

  1. åh, hille. du är så himla söt och snäll. en utställning hade ju varit helt fantasiskt, men väldigt väldigt läskigt. behöver bli lite modigare.

    ReplyDelete
  2. finfina bilder! Med vad för kamera är de tagna?

    ReplyDelete
  3. själva kameran var väl kanske inte så speciell, bara en 450D, men objektivet var finfint! (jag är iofs van vid ett kitobjektiv så alla andra objektiv känns lyxiga för mig, hahah)ett Canon EF-S 17-85mm var det.

    ReplyDelete
  4. höll ett öga öppet på tradera, man kan alltid fynda fint & billigt där. jag har köpt båda mina kameror + objektiv på det viset... till mindre än halva butikspriset.

    ReplyDelete