Thursday, January 27, 2011

inspiration



det händer en hel del spännande just nu. bl.a blev jag tillfrågad att vara med
på en grej på facebook som ska vara igång inom en snar framtid!
någon mer där ute som är med på denna facebook-hemlis?
(dock är det väl inte mycket till hemlis längre..)

vad jag egentligen skulle säga i det här inlägget var att jag håller på med
en tidning om inspiration och kreativitet som utvecklingsprojekt
och jag skulle hemskt gärna vilja veta vad ni skulle vilja se i en
sådan tidning? mest bilder, tips om olika verktyg eller andra
som projekt man kan hitta på... berätta vad ni blir
inspirerade av! vad sätter igång eran kreativitet?

translation: i'm trying out a new facebook app that will be launched
anyday now, anyone else out there who's part of it?
also, i'm doing a magazine about inspiration and creativity
for school and i was wondering what you would like
to see in such a magazine? what inspires YOU?
would be very grateful if you could just tell
me something, anything :)


2 comments:

  1. Musiiiiiik och resor! :)

    ReplyDelete
  2. haha, nej nej! skulle ju aldrig ba poff försvinna.
    bara en jäävla massa strul med företaget som gav mig domänen, tråkigt nog.

    tack för förklaringen & den var kanoners!
    har ju min egna variant på hur man får bilderna att se mer "analoga" ut. intressant att höra andra varianter så kanske man kan klura ut en ännu bättre än den man brukar köra med haha! men tack så jätte mycket!

    ReplyDelete