Tuesday, December 7, 2010

Photobucket
wtwta. finare än finast.
här kommer en snodd lista, bara för att.

fyra (utan särskild ordning)

4 TV-PROGRAM (/tv-serier, eftersom jag knappt tittar på tv) JAG SER:
1. Glee
2. Dexter
3. Skins
4. QI

4 SAKER JAG GJORT IDAG:
1. Slösurfat under projektmöte i skolan.
2. Handlat julklappar.
3. Läst Hellboy.
4. Kollat senaste Dexter (dör för att det är så spännande nu)

4 SAKER JAG LÄNGTAR EFTER:
1. KINA KINA KINA.
2. Ledighet.
3. Ny tatuering.
4. Våren, i allmänhet.

4 SAKER PÅ ÖNSKELISTAN (egentligen är det ju bara att slänga
en titt nedan..så vi tar det lite mer orealistiskt tycker jag):
1. Ett tio år försenat brev.
2. Att kunna sjunga.
3. Att få bo här. Eller i ett slott med gigantiskt bibliotek. damn you, disney.
4. En elephant shrew. totally awesome.

4 comments:

  1. om du kommer in på hogwarts, kan inte du lägga in ett gott ord för mig då?

    ReplyDelete
  2. men omg. elephant shrew förekommer som bakgrundsbild på min jobbdator, i min iphone och flertalet bokmärkta videos på internet.
    de är sååå söta. och awesome! lustigt hur man aldrig hört talas om det förrän för någon vecka sedan, och sen förekommer den i en blogg man besöker frekvent. :O

    ReplyDelete
  3. Alltså, jag får gåshud varje gång i Skönheten och Odjuret när hon får biblioteket.GAAH! Ge mig!

    ReplyDelete
  4. jag vill också bo där (nr 3)

    ReplyDelete