Monday, November 22, 2010

finaste lovisan i världen!

Photobucket


idag har varit en hemsk dag. vaknade och insåg att jag mådde alldeles för dåligt för att kunna följa med min projektgrupp till godisfabriken. ja, ni hör ju själva. jag har deppat hela dagen. men för ungefär en halvtimme sen trillade det ner ett paket i brevlådan, hela vägen från usa! födelsedagspresent från finaste lovisan. kanske är jag lite extra känslig idag, men jag började faktiskt gråta. så fint var det. gjorde min dag!

3 comments:

  1. åh! vad fint alltså:) idag känner jag mig lite så också, så jag lyssnar på john grant på spotify (i wanna go to marz är himlans fin allså...). hoppas du mår bättre snart:)

    ReplyDelete
  2. Tack för tipset hille! Måste kolla upp det. Men tusan att det skulle vara så dyrt.
    Det finns ett par heelt perfekta på gymmet i brinell. Likaså i gymmet i sporthallen. Så snygga att jag bara vill stjäla dom :( Skulle vilja ha en gammal karta också. Rullgardinstypen, blek och fin. Så så snyggt!

    ReplyDelete
  3. puu-huuussss på dig
    och, MÅ BRA!
    <3

    ReplyDelete