Saturday, November 20, 2010

äsch





när man börjat vänja sig vid att fota analogt är det svårt att gå tillbaka till digitalt. men just nu har jag faktiskt inte råd med film eller framkallning. här är iaf två till från senaste.

igår såg jag deathly hallows. vågade inte hoppas på så mycket, men jag blev positivt överraskad. den var ju hur bra som helst, mest lik boken hittills! det var förstås några saker som jag inte gillade, men man kan ju aldrig vara helt nöjd när det handlar om böcker som blir film.

just nu sitter jag ensam hemma i den stora, kalla, lägenheten och är för trött för att göra något. skulle gärna gå till guddi, men jag har ingen energi alls. och jag kan inte, kan inte göra något vettigt heller. som de där tusen uppgifterna vi har i skolan. som jag vet att jag MÅSTE få högsta poäng på för annars har jag ingen chans att få högsta betyg i kursen. och jag nöjer mig inte med något annat.

No comments:

Post a Comment