Wednesday, October 27, 2010

sömnlösa nätter, långa dagar. och lite monki



ett av de nyframkallade fotona!

jag har sovit så rastlöst på sistone. vaknar. vet inte var jag är eller om det är morgon eller inte.
imorse var jag så trött att jag fick lite andnöd. på föreläsningen försökte jag dölja mina ögon med luggen så att läraren inte skulle se om jag somande. vilket jag gjorde, ett antal gånger. men det är inarbetat det där, nu.
det har varit en riktigt lång dag i jönköping. var på smygpremiären av monki! helt galet mycket folk.

7 comments:

  1. Herrejesus så himla finfin tröja! Vart har du hittat den?

    ReplyDelete
  2. jag skriver här också, för framtida frågare; topshop! (jag brukar nämligen gå till personens blogg ifråga och svara, så ni inte tror jag ignorerar er)

    ReplyDelete
  3. åh, tröjan. jag trillar baklänges men landar mjukt. så himla fin,
    ska kika in på topshops hemsida direkt.

    ReplyDelete
  4. det här var den finaste bloggen som jag någonsin snubblat in på. tack.

    ReplyDelete
  5. Tänkt på att fråga dig en sak länge, men har känts onödigt utan pengar. Tänkte fråga om du har lust att rita en stående korp i ditt sätt att rita fast ändå realistiskt som skulle få plats lodrätt på min underarm som tatuering? Gillar det du ritar och tror det skulle kunna bli en bra korpis om du rita den! Velat ha den så sjukt länge nu utan att hitta rätt motiv och rätt person för att måla den (jag kan bara rita små fjantiga seriefigurliknande saker så jag var inte rätt person för det jobbet direkt). Är inte världens rikaste, men om du vill ha betalt för den, kan du säga hur mycket isånafall?

    ReplyDelete