Tuesday, September 28, 2010

sne







hade en dålig början på dagen när jag vaknade och var sjuk - igen. ja, jag tror det är något allvarligt fel på mitt immunförsvar. pallrade mig trots allt till skolan för jag hatar att hamna efter. dagen fick dock en helomvändning när jag fick höra en fin liten grej, och sen mådde jag faktiskt betydligt bättre och jag blev bara gladare när jag kom hem och såg att jag hade flera avsnitt av diverse serier att titta på. nu gör jag en snickerskaka och håller humöret uppe, vilket jag tänker göra imorgon också. barasånivet.

4 comments:

  1. sååå mysiga bilder! :*
    och vad va den fina grejen?!

    ReplyDelete
  2. jag vill med veta!!!
    och åh. du är så fin! puss!

    ReplyDelete
  3. Du är så himla fin Hille!
    Jag har kanske vägarna förbi småland v 41. Då kanske du vill ses?

    ReplyDelete