Thursday, September 23, 2010

!

4 comments:

  1. jag tycker om din blogg så himla mycket och du tar verkligen de finaste fotona! varje bild är fulländad. men det jag gillar mest med dig är att du verkar vara en sådan harry-nörd! idag när jag såg att det var en ny trailer så blev jag galen. och jag är så taggad på filmen. alltså något sjukt taggad.
    tack för finaste bloggen!
    Linnea

    ReplyDelete
  2. åh åh vad glad jag blev nu! tack! och ja, jag är en obotlig harry-nörd. en sån där som alla vänner (och pojkvän) suckar åt om någon skulle råka nämna något om harry potter. jag kan nämligen diskutera ämnet i all evighet.

    ReplyDelete
  3. sv: ja jo, men jag är så osäker på att det blir fel! x]
    På den ena står det Polaroid Land Camera 1000 och den andra 3000.

    ReplyDelete
  4. sv: åh tack snälla! Det ska beställas så fort jag har pengar. TACKTACKTACK!

    ReplyDelete