Tuesday, June 1, 2010

stockaryds samlarmässa

Photobucket

morgonen efter tentafesten (det tog emot lite att gå upp kl 06.00) åkte jag, mami o papi enligt tradition till stockaryds samlarmässa. jag fick med mig två hattar från 30-talet, två kjolar från 60-talet, en tillbringare, filmisar, coasters, serietidningar till jeppe och tre stycken plåtburkar för cigg, en av dem till mig själv. behövde en till mina image-polaroider som inte får plats i sin lilla låda längre. finfint tycker jag det blev.

3 comments:

  1. ahmen va fiiiiint, jag har exakt en likadan:D

    ReplyDelete
  2. åh, precis den i jönköping är jag lite sugen på- värd eller?

    Fin blogg har du <3

    ReplyDelete
  3. mm bloglovin. för mycket fina bilder som jag går miste om annars :)

    Ja, jag passar på att fråga här nu då. du kan ju svara när du känner att du hinner och orkar!

    Utomlandsstudier låter också otroligt bra. Typ vart åker folk? Vad läser ni för ämnen? Lär ni er allt om webutveckling, att koda hemsidor och så, eller är det mer åt designbiten och den visuella kommunikationen utbildningen lutar? Är det mycket matte och logik? (matte och det är absolut ej något favvoämne här förstår du, haha)

    tack och kram!

    ReplyDelete