Monday, May 31, 2010

feest med klassen!

















I lördags hade jag världens längsta dag ungefär. det började vid sju när jag var på stationen och kom på att tågen inte gick som de brukade eftersom ja, det var ju lördag. så mamma fick skjutsa mig till skolan snabbt som bara attan och jag hann preciis i tid till tentan! efter det blev det fika, systemet, a6, sallad, how i met your mother och away we go med fröken spongebob. sen blev det dags att ta sig till huskvarna för tentafest med 60 pers! så himla kul kväll med dans, caps och korttrick osv. DG i mitt hjärta! kommer sakna er så himla mycket i sommar. men till hösten ska vi fixa världens bästa inspark, sådäså!

2 comments:

  1. SV: Tror faktiskt att jag ska beställa tröjan och kameran nu :D. Jag brukar vanligtvis ha Medium, men eftersom du sa att Small satt perfa på dig fastän du är XS så kanske jag borde ta Large?
    Och eftersom du har en sån kamera :O vad är det för jävla film jag ska köpa? Det är väl dendär fisheye 2 camera som du menar att du har? För tänkte fråga om det är denna filmen http://www.fototo.co.uk/products/3/45/lomography_35mm_800_colour_film_pack_of_3/ som funkar till den :O?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete