Friday, January 1, 2010

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

man kan väl inte påstå att jag hade världens bästa nyårsafton, svinont i ryggen (ingen aning om varför, dock) och på tolvslaget satt jag ensam på en gunga för att jag hade tappat bort alla. woho.
dessutom ser lägenheten ut som ett slagfält och toans lock o sits har blivit bortslitet...
men det var nån liten stund där innan allt gick åt helvete när det var riktigt kul faktiskt, får jag väl säga iaf. (kan ju påpeka att jag knappt drack något heller, jag har i princip blivit nykterist, men vad hjälpte det? haha)

2 comments:

  1. Aw <3 Vi försökte leta efter dig, men eftersom jag var Bambi på is så tog det oss FEMTIO minuter att gå från dig till parken och sen var ju klockan 12 precis när vi kom fram -.-

    ReplyDelete