Wednesday, December 9, 2009

Some people say that rappers don't have feelings.
We have feelings. Some people say that we are not rappers. Hurts our feeling when you say we're not rappers.

Imorgon är det dags för våran minimässa i skolan. Med våra projektarbeten. Jag har gjort outline-cupcakes! Med små skyltar. Jag har varit ganska produktiv överhuvudtaget idag. Lämnade in lite tavlor till en utställning som jag inte tror att jag kommer med på eftersom det kryllade av pensionärer där och jag tror inte mina tavlor passar in riktigt bland landskap, djur i akvarell och blommor i vas. Stack en sväng till Jerkers antikaffär med mami också. Gav honom lite tatueringsskisser från mig, gudi & chrille. Mhmhm. Snart blir det av, den där trattgrammofonen. Sådäså.
Smög mig fram och tog lite brusiga bilder (som jag sedan dödade i ps) på jeppe när han låg och lyssnade på ett nyinköpt kassettband. Man får ju passa på, pjeppen är ju lite kameraskygg såattsäga. Nu är det snart dags för lite vektorer och sånt. Härliggggt


Photobucket

Photobucket

3 comments:

  1. Fina bilder du =D Gillade den i färg!

    ReplyDelete
  2. svar, hihi. du borde kolla in fulheten.com om du inte redan har gjort det. älskar alla hennes illustrationer <3

    ReplyDelete