Wednesday, December 30, 2009

my world is turning

Photobucket

Photobucket

Häromdagen hittade en styck jordglob och en styck världskarta hem till mig. Jag längtar så grymt mycket efter att få resa. Nästa sommar ska jag bannemej resa runt i europa. ja! och året därpå ska jag flytta utomlands ett tag, är det planerat. såere. Så länge drömmer jag om länder långt bort, även ickeexisterande. som i Tithe. Eller Hogwarts, fast det existerar ju, eller hur?!

blir man inte lite yr av att kolla på bilderna?

7 comments:

  1. åååh, klart att vi ska besöka hogwarts någon dag!! först ska vi bara få varsitt brev hem av en finfin vitt uggla!

    och ohja, lite yr blir man, men fina bilder vare, gillare! :* :* :*

    ReplyDelete
  2. Jag tycker animationerna blev riktigt sköna. Man blir bara yr om man tittar på båda samtidigt ;)

    ReplyDelete
  3. SKITFINT! fantastico! jag vill också resa JÄTTEMYCKET! . jag sparar alla slantar jag kan spara, mhmm. bo utomlands ett tag hade ju inte eller varit fel, frågane e bara HUR öhlh .

    ReplyDelete
  4. awh, asfint min lilla vän :* rrrreeeeallyyy! osåklart hogwarts finns. HALLAAAAAHHHHH. hoppas att de löser sig med skola utomlands!

    PUSS

    ReplyDelete
  5. Men oj! Förlåt! :/ Visste att jag hade en ide i bakhuvudet, och att den var för bra för att va min egen! Det var faktiskt inte alls meningen, kram

    ReplyDelete
  6. Åh. Tithe är ju ungefär världens bästa bok.

    ReplyDelete