Monday, August 3, 2009

tell me about you

Photobucket
Härligt, härligt. jag är sjuk igen! och influensa denna gången också verkar det som (kanske svininfluensan? ;D) nååväl. jag orkar inte sitta vid datorn, men jag orkar inte ligga ner heller. känner mig grymt rastlös.

Tänkte fråga vilka som läser min blogg, eftersom jag får så otroligt få kommentarer men besökarantalat är ganska högt. nåå? vilka är ni där ute? vore kul å se hur många som svarar :>
(det går att kommentera även om man inte har en blogspotanvändare)

13 comments:

  1. JAG LÄSER!!! /limpanskinkanlinnkanherrnilssonskinkisbrunnstorlekjapp!

    ReplyDelete
  2. jag brukar läsa! Vet ite hur jag upptäckte dig, men älskar verklige vad du gör! :) du är verkligen talangfull och mysig på ett väldigt fint sätt. / claris

    www.clarasv.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jaag läser ^^ Väldigt inspirerade blogg med mycket vackra bilder!

    ReplyDelete
  4. hej hej! jag läser och tittar på bilder. jag gillar dina bilder, de är fina och du har en egen stil som jag tycker om ^^
    så fortsätt :D

    jag är en ninja från göteborg som gillar att fotografera och cykla :) med mera.

    ReplyDelete
  5. Klart din bror har koll

    ReplyDelete
  6. Jag kollar in lite ibland :P
    Jag sökte på ungdomens vårsalong och kände då igen dina bilder och blev intresserad x)

    Keep up the good work!

    ReplyDelete
  7. Erika läser och blir imponerad, faschinerad och inspirerad.

    ReplyDelete
  8. ....och jag stalkar dej lite också :)tycker jätte mycket om dina foton, du är bra.

    ReplyDelete
  9. att jag läser vet du nog. du har en helt egen värld, med foton & teckningar, som jag tycker mycket om!
    /marie

    ReplyDelete