Sunday, June 7, 2009

saker jag ogillar just nu

- folk som lägger upp samma bild minst en gång i veckan på bdb (som man ser på "bilder från nässjö")
- telias hemsida, där man inte kommer särskilt långt med sin flyttanmälan innan allt fuckar upp.
- jan guillou som tror att alla bokhandlar kommer stängas och böcker slutar tryckas om man tillåtar att ladda ner. folk slutar inte läsa böcker!
- min ständiga oro för: att inte komma in på högskolan/hur vi ska överleva i sommar utan pengar/hudcancer/att bli fast i nässjö/att jeppe kommer dö i förtid pga dåliga matvanor.

usch, jag dillar och har en jobbig dag mest. man tycker ju att jag borde va lite muntrare pga sommarlov och allt, men det får mig bara att tänka ännu mer på bristen av pengar.

2 comments:

  1. längesen jag vågade skriva! Men sluta inte blogga i sommar, jag kommer bli så ledsen då! :>
    /clara

    ReplyDelete
  2. nejdå, det kommer jag inte :)

    ReplyDelete