Wednesday, June 3, 2009

hope that you'll hear me

Photobucket
häromdagen var jag i fotolabbet i timtal och försökte göra kopior av så många som möjligt av den senaste rullens foton. tyvärr har jag ju (som sagt) ingen fungerande scanner. foton av foton är ju inte riktigt samma sak. men jag får väl ta o fota resten ändå, sen.
jag är trött. bara två dagar kvar nu.

idag var det bal för gudi o gänget. fixade med smink och frisyr och sen var jag nere på stan i evigheter och fotade i kylan. stackarna, jag tror faktiskt jag föredrar den extrema värmen det var när jag gick på balen. inte för att jag föredrog balen särskilt mycket alls, haha. riktigt tråkigt var det, och det skyller jag faktiskt enbart på en viss person. och kanske lite att jag var extremt pank.
strunt samma, foton kommer snart.

No comments:

Post a Comment