Thursday, March 19, 2009

♥ ♥ ♥ och frusen torgdag


taaakel. ♥

jag är jättejättetrött. var på torget 8-13.30 idag och frös ihjäl lite. mina fötter har knappt hämtat sig än. det var rent ut sagt för jävligt. vi sålde väl en del, men i det stora hela kan man väl säga att det var ett fiasko. när man inte ens kan locka tanter med gratis kaffe o bullar så är det illa. många var väldigt snälla o trevliga o stannade en stund för att prata. men ännu fler var otrevliga eller bara ignorerade. som ett exempel, vi delade ut små lappar om utställningen och när nån av oss frågade en tant om hon ville komma på konstutställning så ropade hon "Åh, gud, nej!" som att det var en självklar grej att man inte går på sånt. ungefär som att vi hade frågat henne om hon ville gå på strippklubb, eller något liknande.


jeppe jobbar så jag är ensam och tråkar. testade lite ny polaroidfilm innan.
den ena var bra men min svartvita film var det något konstigt med. antingen hade jag satt i kassetten på något konstigt sätt så att det inte gick att dra ut dem utan att flärpen gick sönder eller så var den bara skör av ålder. fan :c

No comments:

Post a Comment