Wednesday, February 18, 2009

vårsalongen och lite annat






jag o hanna var med i tre tidningar idag! detta innebar en massa fuewla bilder på mig, men jag har lovat nu att jag ska sluta gnälla om det, bara vara tacksam och glad över all publicitet istället!
vem vet vad det kan leda till, liksom? kanske en inbjudan till nån annan utställning. det vore ju himla kul faktiskt.

en söt liten nyckelpiga som övervintrade i lillstugan.


räknade mina polaroider för nån dag sen och det visade sig vara nära 150 stycken. på ungefär ett år. det kommer nog ta lite tid att scanna alla jag vill. heh. har ju en hel del på datorn, men de är inte lika fina som i verkligeheten eftersom jag bara fotat dem.

2 comments:

  1. Måste ju bara säga att jag tycker att dina bilder är helt fantastiska! Inte likt något annat jag sätt och jag älskar det! Nu fick jag det sagt ^^

    ReplyDelete
  2. åh tack så hemskt mycket du! :*

    ReplyDelete