Saturday, February 28, 2009

septum


igår piercade jag septum! och eftersom det inte händer särskilt många att det inte går att få igenom en ring i hålet så hände det självklart mig! så jag måste ha en stav i en vecka. den är lite jobbig och vrider sig konstigt hela tiden men det är ju sånna smällar man får ta.
stack till petra igår kväll för lite partaj och senare bryggan. skulle egentligen inte dricka något (ville va lite vettig med tanke på piercingen) men när pelle kom dit och bjöd en massa kunde jag liksom bara inte tacka nej, eheheh.
idag är jag fruktansvärt bakis. otroligt otroligt bakis. har aldrig varit såhär bakis, faktiskt. sitter just nu med solglasögon. snart kallar sängen på mig.
nu ska jag fan inte dricka igen på flera veckor.

förresten så råkade jag dränka min mobil i saltlösning. får se om den funkar sen men jag tvivlar. det blir nog till att skaffa en ny. pelle och mamma kanske kan följa med mig och välja en ny?

No comments:

Post a Comment