Sunday, February 8, 2009

mera svartvit polaroid


nu har jag fått hem lite mer svartvit polaroid, gammal 667 film. får se hur bra den är, den är ju ganska gammal. fotade upp det som var kvar av den gamla filmen på den nya snön. visst, det ser väl rätt häftigt ut men jag längtar fortfarande efter våren/sommaren. det var ju iaf soligt idag.
jo just det, har bjudit på chocolate film också! IIIH. hoppas verkligen jag får den.

köpte en klänning för 1 kr på tradera för ett tag sen. woooh
och halsbandet fick jag av mami <3

2 comments:

  1. Jag förstår mig inte på det dära med tradera. Men seriöst, fick du den för 1kr? :) vilket bra köp isåfall :D
    superfina bilder!

    ReplyDelete
  2. japp! skitbra. men det blev ju nåra slantar i frakt också, så typ tjugo kronor :)
    tackar!

    ReplyDelete