Thursday, January 22, 2009

we don't know where


det har gått förvånadsvärt bra i skolan de senaste dagarna måste jag säga. jag försökte tänka ut vad det är vårsalongen egentligen tycker om och kom fram till att det kanske är..ja typ iaf, saker som det ligger lite tid bakom. mycket kollage grejer eller ja, mixed media så att säga. jag HOPPAS iaf att det är vad de vill ha. för det är ju olika jury varje år. hm.

imorgon ska jag väl försöka göra en sista tavla då. jag satsade på små akvereller och med lite blandade tekniker och lite urklipp. eftersom jag bara har lämnat in stora tråkiga tavlor innan.

imorgon ska jag kolla på media-elevernas utställning. och kanske testa jeppes nya iceshot-glas. om jag orkar.

bfrjhgtjtykykukl jeppe måste få va kvar på posten. måsteeeeee. annars vet jag inte vad vi ska göra.

3 comments:

  1. Guud, vad vackert! Jag blir helt stum.

    ReplyDelete
  2. åh, tack :) jag ser att vi har samma efternamn!

    ReplyDelete