Saturday, January 3, 2009

polapolapola

Jag funderar på om jag ska beställa polaroidfilm från polapremium eller vad det nu hette. det går på mer än 150 spänn i frakt (woho!) så jag vet inte riktigt. men ju fler man köper desto billigare blir det.
jag känner mig lite sugen på de här:

den första är för min 1000 land camera, har ju aldrig testat den innan eftersom det är så svårt att få tag på film. sen är det sepia film till min colorpack, och chocolate film till den också.
iiih jag vet inte. kanske när jag får pengar. kanske kanske.
varför måste jag ha så dyra intressen?

3 comments:

  1. åh, du måste du måste! jag vill sponsra dig, om jag får en chockladpolaroid (chocklaroid?).

    ReplyDelete
  2. haha jaså du säger det? äsch jag kan ta det när pengarna kommer så kan du få en ändå :)

    ReplyDelete