Tuesday, September 2, 2008

svalor

ännu en gång lite snabbt photoshopat. jisses... nåja. tyvär hann jag aldrig ta kort på de svalorna som jag ritade och som jag ska ha egentligen så jag fick ta ett par som jag hade på datorn. ja,en av de jag ritade till andrea då alltså. men! snart alltså. snart. gav upp tanken på att ha dem på fötterna (vilket är tråkigt för det skulle vart sååå fint. men jag får ta nåt annat där. nåt liitet.) eftersom de nog kommer slitas bort ganska fort.

min överkropp ser lång och konstig ut för övrigt.

idag har jag fotat med 667 filmen som gudrun fixade åt mig. det var svårare idag än igår när jag testade. två bilder blev helt fel, den ena nästan helt svart och den andra helt vit. måste läsa på lite mer om den så jag vet hur länge jag ska vänta innan jag drar isär fotot och vilka inställningar det ska va utomhus. men jag tog iaf en fin bild på guddi. ännu en rygg-bild! den ser riktigt gammal ut, som jag vill ha det.

No comments:

Post a Comment