Thursday, May 15, 2008

superman

De senaste dagarna har varit en aning jobbiga. finland var väl sådär. jag har tatuerat mig!!1 det blev bra. sen har jag blivit sjuk, jättejobbigt. annie <3 gjorde dreads på mig igår också, fast vi hann inte hela håret men det blir jättesnyggt! fast jag är väl inte så smart egentligen, det är lite jobbigt med en nygjord tatuering och nygjorda dreads när man är sjuk. eller väldigt.
idag har jag mest legat i soffan och kollat på scrubs och väntat på att klockan ska bli...eftermiddag. jag vet inte när pappa slutar jobbet eller guddi slutar skolan, men jag vill att nån ska köpa soppa till mig för jag har lite svårt att svälja. jag är jättehungrig. men får inte tag på nån. jaja.
det är ganska tråkigt att va ensam just nu. fast samtidigt ganska skönt. jag vet inte.

No comments:

Post a Comment