Sunday, May 25, 2008

sega seghet

Jag har gjort för mycket idag fast egentligen knappt nånting, men det känns som jag gjort för mycket. jag är hur trött som helst, men vad har jag gjort som är så tröttsamt? sov länge, gjorde ingenting, åkte hem från malmbäck. hälsade på hos m&p, guddi hade stukat handleden. stina var där, de låg utslagna i sängen. hård natt tydligen. ahh lilla guddi, hon borde ta det lugnt nån helg. sen stressades det hem för att lämna av torkel, ner på stan igen för att träffa sash o lisa. vi åt glass och gjorde inte så mycket mer. pratade. sen kom min bror o hämtade mig för han tyckte att vi skulle fixa nåt käk o umgås lite. vi kollade på pans labyrint och han somnade hela tiden. snarkade lite, men försökte låtsas som att han inte sovit alls. haha! okej, det var en del egentligen. så ja.

jag skulle egentligen vilja ändra på bloggen lite, men jag orkar inte.

skulle hunnit skriva brev idag till annie o ruffset men nej det hann jag inte med. skulle målat också. imorgon! då måste jag.
jag hoppas det är folk i skolan imorgon annars blir det väldans trist. och det känns som jag kommer sitta o sova lite om vi måste lyssna på.. nåt. som materialkunskap. geh, pallar inte att sitta o lyssna imorgon jag vill måååla!

1 comment:

  1. vet du jag har fått svar från youknowwho haha. och jag längtar brev från dig sweetheartttttt!!! men skriv inte när du inte pallar förstås haha

    ReplyDelete