Wednesday, May 21, 2008

host host host.
jag blir trött på det. hm. det här räknas som gnäll jag vet, men jag var tvungen!

nä inget monika-besök för min del.
på fredag då? vad händer då. och hur många kommer va där. i skolan det vill säga. ska man ens ta sig dit? vill inte va där om det inte händer något. och om det inte finns nån jag vill umgås med.
vet att lisa inte är där, inte maria. pernilla kaaanske är där. men hon är ju sjuk iofs. dilemma det här...

ikväll har jag gjort bananmilkshake. myuum
funderar på att sova

2 comments:

  1. massor av blä. men livet blev lite bättre för jag fick present av lisa idag och ett fint oväntat kort av sofia breimo. ^^

    åh brev av dig. så himla roligt. ^^

    det är så himla konstigt det här med monica-resan för man hade ingen alls koll på när det skulle vara och hur. gudrun hade ju pratat mycket om resan till henne!

    vad ska ni ha på fredag? nina?

    gnälla får man. särskilt om man är sjuk. puss.

    ReplyDelete
  2. nää, jag kommer nog inte va där, mår fortfarande p**ss o huvudet fullt av sockervadd... :)

    ReplyDelete