Monday, April 7, 2008

sjunde


dagens låt: Lykke li - I'm good, I'm gone

Fast egentligen är det "lilla fågel blå" som spelas på repeat i mitt huvud. himla konstigt. eller inte!

En annan sak jag har på huvet är cupcakes. Jag kan inte sluta tänka på att jag vill baka den och den och den sorten för att inte tala om tryck till t-shirts och halsband och blabla. Den här sorten t.ex. Och snickers-cupcakes. och med jordgubbar. gaah!

Vill ha en sån make cupcakes not war t-shirt men de är slutsålda. så jag tänkte, jag får väl nöja mig med en svart-vit då. Men självklart finns de bara xl. Jag kanske ska våga mig på att göra nåt liknande tryck. Jag menar så länge jag inte trycker upp en massa o säljer så vinner ju inte jag något på det. Jag vill ju bara väldigt gärna ha en t-shirt med ett liknande tryck. Jaja, jag vet, jag är besatt.

Det är så tyst här även med musik. Just idag känns det väldigt trist att vara ensam. Frågade guddi vad hon skulle göra men hon skulle plugga med stina. Men sen tänkte jag efter och det kanske är lika bra att jag inte frågar nån annan för jag borde måla lite... Jag känner för att göra nåt ordentligt att äta också, nåt med spenat. Jag <3 spenat.

Ska kolla på Eagle vs Shark sen också, jeppe laddade ner den åt mig och den verkar bra. Ja. såere


1 comment:

  1. oh gör cupcakes i mängder hille. och ta med :D haha. och jag <3 spenat också. nu är jag trött. vi ses i morgon. roligt att du skriver. puss.

    ReplyDelete