Tuesday, April 15, 2008

äh

jag gillar verkligen inte den här dagen, det enda jag har gjort är stressat, stressat, stressat. och fått en massa o göra, missat bussen o gått hem med skoskav. handlat och stressat för att hinna till åhléns för att köpa dvd-skivor som jag inte ens är säker på passar till min dvd-brännare.
men jag ska ju försöka fixa Sweeney Todd så vi kan se den när vi hälsar på hos ruffset, om det nu blir av och om jag nu får följa med. Jag har hursomhelst suttit i flera timmar och försökt bränna men det har inte gått än så länge, så jag försöker allt jag kommer på. Nu försöker jag ladda ner den igen för att se om denna funkar.
BAJS vad trött jag är. och allt är jättetråkigt, kan inte komma på nåt att göra. Försökte rita men det går inte... Tänkte att jag kanske skulle försöka sova.
Imorgon är en väldigt meningslös dag så jag tänkte baka blåbärsmuffins. och kanske åka till jönköping, om guddi vill följa med.

No comments:

Post a Comment