Wednesday, April 23, 2008

cottoncandybrainsss

dagens låt: Hello saferide - I was definitely made for these times

jag har så mycket att göra hela tiden att jag inte hänger med, jag har en massa idéer hela tiden men jag hinner aldrig göra nån, och sen känns det helt plöstligt som att jag inte gör nåt vettigt alls, gör jag något? Något? Och jag borde göra andra grejer. men inte.

Idag ska guddi o nåra komma hit och sova över. det gillar vi, det är vähähäldigt tråkigt att va ensam. iaf flera dar i rad. nån dag går bra. det är ganska skönt faktiskt. men sen blir det tråkigt.

jag har inte bakat på några dagar nu kom jag på. det är dåligt. har haft för mycket annat att göra. igår hjälpte jag mamma med nån grej. jobbgrej. de skulle göra små prov på internet hur man använder datorn bäst eller vad det var. tog ganska lång tid. löjliga frågor och tråkigt. men mamma är så söt så. det gör inget.

uyheejfituyigkl jag är trött.
men helgen blir nog kul :>

No comments:

Post a Comment